Retourneren of ruilen

Tot wanneer kan ik mijn product(en) retour sturen of ruilen voor een ander product?

Dat kan tot 14 dagen na ontvangst van het product.

Wat moet ik doen als ik een product wil ruilen? 

Om het door u bestelde product te ruilen, kunt u dat aangeven door een retourproces te beginnen. U start het retourproces door een email te sturen naar: atelier@asy.nl waarin u een retourlabel aanvraag voor uw bestelling, doe dit doormiddel van uw E-mailadres en bestelnummer aan ons te sturen. Vervolgens ontvangt u van ons een email met een PostNL pakketzegel waarmee u het artikel kosteloos aan ons kunt ruilen. Deze kan worden uitgeprint en op het pakket worden aangebracht. Breng het pakket naar een PostNL punt of PostNL pakket balie bij u in de buurt en bewaar het verzendbewijs totdat wij de retourontvangst hebben bevestigd.

Zodra wij uw product retour hebben ontvangen, sturen wij gelijk het nieuwe product naar u op. Het te ruilen product moet wel in nieuwstaat verkeren. Passen van het product is zeker toegestaan.

Wat gebeurt er als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Neem contact met ons op per E-mail op atelier@asy.nl en we lossen het zo spoedig mogelijk op. Voor de retourzending sturen we een PostNL pakketzegel per mail. Deze kan worden uitgeprint en op het pakket worden aangebracht. Breng het pakket naar een PostNL of PostNL pakket balie bij u in de buurt en bewaar het verzendbewijs totdat wij de retourontvangst hebben bevestigd. Het juiste product, mits op voorraad, wordt u zo spoedig mogelijk toegestuurd.

Ik wil een product retourneren, hoe doe ik dat? 

Door een retourproces te beginnen, kunt u precies aangeven welk(e) product(en) u retour wilt sturen. Stuur ons een Email op atelier@asy.nl met vermelding van uw e-mailadres en bestelnummer. Wij sturen u dan een PostNL pakketzegel per mail. Deze kan worden uitgeprint en op het pakket worden aangebracht. Breng het pakket naar een PostNL punt of PostNL pakket balie bij u in de buurt en bewaar het verzendbewijs totdat wij de retourontvangst hebben bevestigd. Zodra wij het retour ontvangen hebben en het product in de goede staat verkeert, ontvangt u het bedrag binnen een periode van 10 dagen terug op uw rekening. 

Mijn bestelling is (nog) niet aangekomen. Wat moet ik doen?

Zodra uw bestelling is ingepakt wordt deze aangemeld bij PostNL en ontvangt u de Track&Trace gegevens. Op het moment dat uw bestelling is overgedragen aan PostNL kunt u de status van de zending van het pakket volgen. Als een bestelling drie dagen na ontvangst van de Track&Trace nog niet is bezorgd kunt u op de PostNL Track&Trace pagina zien waar uw pakket op dat moment is. Als de info die wordt verstrekt door PostNL niet juist, onvolledig of verwarrend is neem dan contact op met de PostNL klantenservice.