Verzending & Levering

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Een bestelling die op werkdagen voor 12.00u is geplaatst en betaald, wordt de volgende dag verwerkt en verstuurd. 
Bestellingen die op vrijdag ná 12.00u, op zaterdag of op zondag zijn geplaatst, worden op maandag verstuurd. Bestellingen geplaatst op feestdagen, worden de volgende werkdag verstuurd.
U ontvangt de Track&Trace gegevens zodra jouw bestelling is verwerkt en een eerste scan heeft plaatsgevonden door de vervoerder PostNL. Afhankelijk van de vervoerder wordt uw bestelling de volgende dag geleverd.

Kan ik mijn pakket volgen?
Op het moment dat uw bestelling is verwerkt wordt deze aangemeld bij PostNL en ontvangt u per mail de Track&Trace gegevens. Zodra het pakket is gescand door PostNL wordt de Track&Trace actief. Vanaf dat moment kunt u de status van de zending van uw bestelling volgen.
In een uitzonderlijk geval belandt de mail met de Track&Trace gegevens in de ongewenste berichten/spam/reclame map van uw mailserver. Mocht u de Track&Trace gegevens niet hebben ontvangen neem dan contact met ons op en sturen we u een link naar de PostNL Track&Trace pagina behorende bij de zending van jouw bestelling.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij het moment van de bezorging van mijn bestelling? 
PostNL biedt het pakket één maal aan bij het afleveradres. Indien u niet thuis bent, zal het pakket daarna bij uw buren worden afgegeven óf naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt worden gebracht.

Wordt mijn bestelling op een hygiënische en veilige wijze geleverd vanwege Covid-19?

We hebben extra maatregelen genomen om de gezondheid en veiligheid van onze klanten en logistieke team te beschermen. Onze koeriers werken ook hard om zich aan te passen tijdens deze periode, zo bewaren ze een veilige afstand bij het bezorgen van pakketten en is er geen ondertekening nodig bij de levering.